Unha Igrexa e miles de historias grazas á túa axuda

Actividade celebrative

Jesús Viñas

Misioneiro da Misericordia

“A miña presenza como Misioneiro da Misericordia está a ser un signo de que o amor de Deus e o seu perdón non teñen límites e chegan a todo o mundo”

Actividade Pastoral

Ana Isabel Alonso

Confrade, diocese de Plasencia

“Como crente e confrade participo nunha tradición que non se debe perder e que temos que legar ás xeracións futuras. Na miña vila, mesmo moitas relacións entre os veciños están ligadas a tradicións da Semana Santa”

Actividade Evanxelizadora

Ramón Bernácer Roig e María Rosa María Rubio

Avós de familia

“A vivencia da fe axudounos a vivir as cruces familiares con paz e esperanza. Temos dous netos especiais, un con espectro autista e outro que naceu sen ollos e con problemas de corazón. Os dous serviron para unir máis a familia e para vivir con alegría”.

Actividade Educativa

María Manresa i Lamarca

Profesora de relixión en Cataluña

“O único que fago como profesora, é tentar ser coherente co que creo e facerlles descubrir o amor que Deus ten por nós. Que descubran un Deus que é Pai que nos ama tanto que chegou a dar a vida por nós”

Actividade Cultural

Lucia Garijo

Estudante de Belas Artes

“A arte cristiá é beleza que atrae porque é capaz de falar desde a ferida transfigurada. Hai algo máis belo que un resucitado?”

Actividade Caritativa e Asistencial

Enrique Alcarcón

Frater, Albacete

“Mirei a cadeira de rodas e pensei "acabou todo". Pero o Señor tiña outros plans e díxome: "Érguete, colle a túa cadeira de rodas e anda". Agora que teño un corazón novo, nunca cambiaría a miña vida por unhas pernas novas”

Unha Igrexa e miles de historias grazas á túa axuda

• doar á miña parroquia
  • doar á miña diocese
  • doar á Conferencia Episcopal

Outras formas de colaborar...

Legados

Un legado en favor da Igrexa fará que moitas familias recuperen a ilusión.