Unha Igrexa e miles de historias grazas á túa axuda

Actividade celebrative

Jesús Viñas

Misioneiro da Misericordia

“A miña presenza como Misioneiro da Misericordia está a ser un signo de que o amor de Deus e o seu perdón non teñen límites e chegan a todo o mundo”

Actividade Pastoral

Ana Isabel Alonso

Confrade, diocese de Plasencia

“Como crente e confrade participo nunha tradición que non se debe perder e que temos que legar ás xeracións futuras. Na miña vila, mesmo moitas relacións entre os veciños están ligadas a tradicións da Semana Santa”

Actividade Evanxelizadora

Irmá. María Eugenia Cano

Instituto Mater Dei

“Que Deus nos permita colaborar na súa obra redentora é un don inmerecido da súa misericordia”

Actividade Educativa

Nayra Gómez Díaz

Profesora de relixión de secundaria

“Ser profesora de Relixión Católica faime sentir instrumento en mans de Deus. Intento cos mozos que acollan unha mensaxe de esperanza e que a chamada á fe se descubra como un camiño para alcanzar a verdadeira felicidade”

Actividade Cultural

Antonio Trobajos

Deán da catedral de León

“Os templos, as basílicas, as catedrais, son metáfora dunha Igrexa de portas abertas e de corazón grande e fermoso”

Actividade Caritativa e Asistencial

Olbier Hernández

Delegado de Migracións. Valencia

“A Igrexa nunca renunciará á acollida dos máis débiles e vulnerables. E eses son hoxe os nosos irmáns inmigrantes e refuxiados”

Unha Igrexa e miles de historias grazas á túa axuda

• doar á miña parroquia
  • doar á miña diocese
  • doar á Conferencia Episcopal

Outras formas de colaborar...

Legados

Un legado en favor da Igrexa fará que moitas familias recuperen a ilusión.