Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

Jarduera Celebrativa

Jesús Viñas

Errukiaren Misiolaria

“Nire presentzia Errukiaren Misiolari moduan, Jainkoaren maitasunak eta bere barkamenak mugarik ez duenaren zeinu izaten ari da eta mundu guztira heltzen ari da”

Jarduera Pastorala

P. José Sesma

Mesedetakoa, Pastoral Penitentzialariko Idazkaritzako Zuzendaria

"Pastoral Penitentzialariak Jainkoaz arduratu nahi du eta bere ondoan egon nahi du askatasuna ez daukaten gizon eta emakumeetan"

Jarduera Ebangelizatzailea

Ramón Bernácer Roig eta María Rosa María Rubio

Familiako Aiton amonak

"Fedearen bizipenak familiako arazoak bakean eta esperantzaz beteak bizitzen lagundu digu. Bi biloba berezi ditugu, bat autista da eta bestea begirik gabe jaio da eta arazoak dauzka bihotzean. Biei esker familia gehiago elkartu da eta poztasunez bizi gara"

Jarduera Hezitzailea

Nayra Gómez Díaz

Bigarren Hezkuntzako Erlijioko irakaslea

“Erlijio Katolikoa irakasten duen andereño izateak Jainkoaren eskuetan instrumentu sentiarazten nau. Gazteek esperantza mezu bat jaso dezaten saiatzen naiz, eta fedearen deia benetako zoriontasuna lortzeko bide bezala aurki dezaten ahalegintzen naiz”

Jarduera Kulturala

Lucia Garijo

Arte Ederren ikaslea

“Arte kristaua erakartzen duen edertasuna da, zauri transfiguratu batetik hitz egiteko gai baita. Ba al da berpizturiko bat baino ederragorik?”

Jarduera Asistentzi eta Ongintza

Paciencia Melgar Ahizpa

Kontzepzioaren Misiolaria

"Nire inguruko kideak bata bestearen atzetik hiltzen hasi zirenean, nire buruari esaten nion: nor izango da hurrengoa? Baina hala eta guztiz ere, indar bat sentitzen nuen nire barruan besteengan pentsatzera bultzatzen ninduena eta arrosarioa egunero errezatzea laguntzen ninduena"

Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

• nire parrokiari dohaintzan
  • nire elizbarrutiari dohaintzan
  • Apezpiku-Konferentziari dohaintzan
    eman

Beste era batzuk laguntzeko...

Ondareak

Elizaren aldeko ondare batek familia ugariren itxaropena ekar dezake.