Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

Jarduera Celebrativa

Javier García

Compostelako Done Jakue Elizbarrutiko Apaiza

"Apaiz izatea opari bat da… besteentzako Jesus izatea da. Bere maitasuna eskuetan eramatea munduari emateko"

Jarduera Pastorala

P. José Sesma

Mesedetakoa, Pastoral Penitentzialariko Idazkaritzako Zuzendaria

"Pastoral Penitentzialariak Jainkoaz arduratu nahi du eta bere ondoan egon nahi du askatasuna ez daukaten gizon eta emakumeetan"

Jarduera Ebangelizatzailea

Gabriel Delgado

Cadiz eta Ceutako Elizbarrutiko Migrazioen Elizbarrutiko Idazkaritzako Zuzendaria

"Pertsonen topaketara irten behar dugu, bai herrialdeetako mugetan, bai eta gure hirietan ere"

Jarduera Hezitzailea

María Manresa i Lamarca

Erlijioko irakaslea Katalunian

"Irakasle bezala egiten dudan gauza bakarra, pentsatzen dudanarekin koherente izatea da eta Jainkoak gugan daukan maitasuna aurkitu dezaten saiatzen naiz. Beraiek jabetu daitezela, Jainkoak horrenbeste maite gaituen Aita dela, nork gugatik bere bizia eman zuen"

Jarduera Kulturala

Lucia Garijo

Arte Ederren ikaslea

“Arte kristaua erakartzen duen edertasuna da, zauri transfiguratu batetik hitz egiteko gai baita. Ba al da berpizturiko bat baino ederragorik?”

Jarduera Asistentzi eta Ongintza

Paciencia Melgar Ahizpa

Kontzepzioaren Misiolaria

"Nire inguruko kideak bata bestearen atzetik hiltzen hasi zirenean, nire buruari esaten nion: nor izango da hurrengoa? Baina hala eta guztiz ere, indar bat sentitzen nuen nire barruan besteengan pentsatzera bultzatzen ninduena eta arrosarioa egunero errezatzea laguntzen ninduena"

Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

• nire parrokiari dohaintzan
  • nire elizbarrutiari dohaintzan
  • Apezpiku-Konferentziari dohaintzan
    eman

Beste era batzuk laguntzeko...

Ondareak

Elizaren aldeko ondare batek familia ugariren itxaropena ekar dezake.