Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

Jarduera Celebrativa

Jesús Viñas

Errukiaren Misiolaria

“Nire presentzia Errukiaren Misiolari moduan, Jainkoaren maitasunak eta bere barkamenak mugarik ez duenaren zeinu izaten ari da eta mundu guztira heltzen ari da”

Jarduera Pastorala

P. José Sesma

Mesedetakoa, Pastoral Penitentzialariko Idazkaritzako Zuzendaria

"Pastoral Penitentzialariak Jainkoaz arduratu nahi du eta bere ondoan egon nahi du askatasuna ez daukaten gizon eta emakumeetan"

Jarduera Ebangelizatzailea

Gabriel Delgado

"Presentziako pastoral bat daukan eliza misiolari bat, pertsonen bizitzari arreta jarriz, beren duintasuna defendatuz, ebanjelioa jarraituz, prozesu askatzaile eta integratzaile baten protagonista izan daitezen lagunduz"

Jarduera Hezitzailea

Nayra Gómez Díaz

Bigarren Hezkuntzako Erlijioko irakaslea

“Erlijio Katolikoa irakasten duen andereño izateak Jainkoaren eskuetan instrumentu sentiarazten nau. Gazteek esperantza mezu bat jaso dezaten saiatzen naiz, eta fedearen deia benetako zoriontasuna lortzeko bide bezala aurki dezaten ahalegintzen naiz”

Jarduera Kulturala

Lucia Garijo

Arte Ederren ikaslea

“Arte kristaua erakartzen duen edertasuna da, zauri transfiguratu batetik hitz egiteko gai baita. Ba al da berpizturiko bat baino ederragorik?”

Jarduera Asistentzi eta Ongintza

Olbier Hernández

Migrazioen Ordezkaria. Valentzia

“Elizak ez dio sekula ahulak eta kalteberak babesteari uko egingo. Eta horiek, gaur egun, gure anaia etorkin eta errefuxiatuak dira”

Eliza bat eta milaka istorio zure laguntzari esker

• nire parrokiari dohaintzan
  • nire elizbarrutiari dohaintzan
  • Apezpiku-Konferentziari dohaintzan
    eman

Beste era batzuk laguntzeko...

Ondareak

Elizaren aldeko ondare batek familia ugariren itxaropena ekar dezake.