Una Església i milers d'històries Gràcies per la teva ajuda

Activitat Celebrativa

Jesús Viñas

Missioner de la Misericòrdia

"La meva presència com a Missioner de la Misericòrdia està sent un signe de que l'amor de Déu i el seu perdó no tenen límits i arriba a tothom"

Activitat Pastoral

Ana Isabel Alonso

Confrare, Diòcesi de Plasencia

"Com a creient i confrare participo en una tradició que no s'ha de perdre i que hem de llegar a les generacions futures. Al meu poble, fins i tot moltes relacions entre els veïns estan lligades a tradicions de Setmana Santa "

Activitat Evangelitzadora

Gabriel Delgado

Director del Secretariado Diocesano de Migraciones de la Diócesis de Cádiz y Ceuta

“Una Església missionera amb una pastoral de “presència”, atenta a la vida de les persones, defensant la seva dignitat, seguint l'estela de l'Evangeli, ajudant-los a que siguin protagonistes d'un procés alliberador i integrador"

Activitat Educativa

María Manresa i Lamarca

Professora de religió a Catalunya

“L'únic que faig com a professora, és intentar ser coherent amb el que crec i fer-los descobrir l'amor que Déu ens té. Que descobreixin a un Déu que és Pare que ens estima tant que fins i tot va donar la vida per nosaltres”

Activitat Cultural

Pablo Moreno

Director de cinema

"Comunicar la Vida a través del cinema és una cosa molt especial, implica un coneixement més enllà del que es veu i aquest coneixement compromet"

Activitat caritativa i Assistencial

Olbier Hernández

Delegat de Migracions. València

"L'Església mai renunciarà a l'acollida als més febles i vulnerables. I aquests són avui, els nostres germans immigrants i refugiats"

Una Església i milers d'històries Gràcies a la vostra ajuda

• Donar a la meva Parròquia
  • Donar a la meva Diòcesi
  • Donar a la Conferencia Episcopal

Altres maneres de col·laborar...

Llegats

Un llegat a favor de l'Església farà que moltes famílies recuperin la il·lusió