Una Església i milers d'històries Gràcies per la teva ajuda

Activitat Celebrativa

Javier García

Sacerdot de la Diòcesi de Santiago de Compostela

Ser sacerdot és un regal… és ser Jesús per als demés. Portar el seu amor a les mans per donar-lo al món

Activitat Pastoral

Ana Isabel Alonso

Confrare, Diòcesi de Plasencia

"Com a creient i confrare participo en una tradició que no s'ha de perdre i que hem de llegar a les generacions futures. Al meu poble, fins i tot moltes relacions entre els veïns estan lligades a tradicions de Setmana Santa "

Activitat Evangelitzadora

Gabriel Delgado

Director del Secretariado Diocesano de Migraciones de la Diócesis de Cádiz y Ceuta

“Una Església missionera amb una pastoral de “presència”, atenta a la vida de les persones, defensant la seva dignitat, seguint l'estela de l'Evangeli, ajudant-los a que siguin protagonistes d'un procés alliberador i integrador"

Activitat Educativa

Nayra Gómez Díaz

Profesora de Religión de Secundaria

"Ser professora de Religió Catòlica em fa sentir instrument en mans de Déu. Intento amb els joves que acullin un missatge d'esperança i que la crida a la fe es descobreixi com un camí per assolir la veritable felicitat "

Activitat Cultural

Lucia Garijo

Estudiant de Belles Arts

"L'art cristià és bellesa que atrau perquè és capaç de parlar des de la ferida transfigurada. Hi ha res més bell que un ressuscitat? "

Activitat caritativa i Assistencial

Gna. Paciencia Melgar

Missionera de la Concepció

“Tot i que no volia deixar la missió de Libèria, me'n vaig adonar de que contribuiria més si tornava a Espanya per fer transfusions de sang”

Una Església i milers d'històries Gràcies a la vostra ajuda

• Donar a la meva Parròquia
  • Donar a la meva Diòcesi
  • Donar a la Conferencia Episcopal

Altres maneres de col·laborar...

Llegats

Un llegat a favor de l'Església farà que moltes famílies recuperin la il·lusió