Una Església i milers d'històries Gràcies per la teva ajuda

Activitat Celebrativa

Jesús Viñas

Missioner de la Misericòrdia

"La meva presència com a Missioner de la Misericòrdia està sent un signe de que l'amor de Déu i el seu perdó no tenen límits i arriba a tothom"

Activitat Pastoral

Ana Isabel Alonso

Confrare, Diòcesi de Plasencia

"Com a creient i confrare participo en una tradició que no s'ha de perdre i que hem de llegar a les generacions futures. Al meu poble, fins i tot moltes relacions entre els veïns estan lligades a tradicions de Setmana Santa "

Activitat Evangelitzadora

Gabriel Delgado

Director del Secretariado Diocesano de Migraciones de la Diócesis de Cádiz y Ceuta

"Hem de sortir a la trobada de las persones tant en els espais fronterers, com en cada una de les nostres ciutats”

Activitat Educativa

Clara Gibson, 9 anys

Diòcesi de Sant Sebastià

"A les classes de religió de l'escola ens ensenyen la vida de Jesús i a través d'ella, aprenc a estimar els altres i a pregar per ells, també per als nens que no conec"

Activitat Cultural

Lucia Garijo

Estudiant de Belles Arts

"L'art cristià és bellesa que atrau perquè és capaç de parlar des de la ferida transfigurada. Hi ha res més bell que un ressuscitat? "

Activitat caritativa i Assistencial

Gna. Paciencia Melgar

Missionera de la Concepció

“Quan van començar a morir els meus companys més pròxims, un rere l’altre, em deia: Qui serà el següent? Però tot i així hi havia una força en mi que em feia pensar en els altres i resar el rosari cada dia. "

Una Església i milers d'històries Gràcies a la vostra ajuda

• Donar a la meva Parròquia
  • Donar a la meva Diòcesi
  • Donar a la Conferencia Episcopal

Altres maneres de col·laborar...

Llegats

Un llegat a favor de l'Església farà que moltes famílies recuperin la il·lusió