Una Església i milers d'històries Gràcies per la teva ajuda

Activitat Celebrativa

Javier García

Sacerdot de la Diòcesi de Santiago de Compostela

Ser sacerdot és un regal… és ser Jesús per als demés. Portar el seu amor a les mans per donar-lo al món

Activitat Pastoral

P. José Sesma

Mercedari, Director del Secretariat de Pastoral Penitenciària

"La pastoral penitenciària vol atendre i acompanyar al Senyor present en els homes i dones privats de llibertat"

Activitat Evangelitzadora

Gabriel Delgado

Director del Secretariado Diocesano de Migraciones de la Diócesis de Cádiz y Ceuta

“Una Església missionera amb una pastoral de “presència”, atenta a la vida de les persones, defensant la seva dignitat, seguint l'estela de l'Evangeli, ajudant-los a que siguin protagonistes d'un procés alliberador i integrador"

Activitat Educativa

Clara Gibson, 9 anys

Diòcesi de Sant Sebastià

"A les classes de religió de l'escola ens ensenyen la vida de Jesús i a través d'ella, aprenc a estimar els altres i a pregar per ells, també per als nens que no conec"

Activitat Cultural

Antonio Trobajos

Degà de la catedral de Lleó

"Els temples, les basíliques, les catedrals, són metàfora d'una Església de portes obertes i de cor gran i bell"

Activitat caritativa i Assistencial

Enrique Alcarcón

Frater, Albacete

“Vaig mirar la cadira de rodes i vaig pensar "tot s'ha acabat" però, El Senyor tenia altres plans i em va dir: Aixeca't, agafa la teva cadira de rodes i camina”. Ara que tinc un Cor Nou mai canviaria la meva vida per unes cames noves”

Una Església i milers d'històries Gràcies a la vostra ajuda

• Donar a la meva Parròquia
  • Donar a la meva Diòcesi
  • Donar a la Conferencia Episcopal

Altres maneres de col·laborar...

Llegats

Un llegat a favor de l'Església farà que moltes famílies recuperin la il·lusió